سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت خبری

سایت خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می روند. هدف از طراحی سایت خبری اهمیت امر خبر و اطلاع رسانی از یک طرف و نیاز جامعه به دریافت جدیدترین اخبار اینترنت از طرف دیگر است. قطعا با توجه تعداد کاربر آنلاین اینترنت در ایران و آمارهای موجود، امکانات سایت خبری در صورتی که طراحی مناسبی داشته باشند و محتوای مفیدی تولید کنند می توانند مخاطب قابل توجهی را به خود جذب نمایند.


مخاطب اینترنتی ترجیح می دهد که خبر را در لحظه دریافت کند و این موضوع باعث می شود که کاربران تمایل خاصی به طراحی سایت خبری داشته باشند. امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی موبایلی مانند تلگرام، اهمیت ساخت سایت خبری با وردپرس بیش از پیش شده است، همانطور که می دانید داشتن یک سایت خبری به تنهایی کافی نیست و می بایست نکات مرتبط با سئو و تجربه کاربری به صورت کامل در آن رعایت شوند تا نتیجه مناسب حاصل گردد. سه سوت وب با در نظر گرفتن نکات مهم در زمینه طراحی سایت حرفه ای و همچنین در نظر گرفتن سادگی، کاربردپذیری، سئو و بهینه سازی ، امنیت، سرعت، مقیاس پذیری و سایر موارد پر اهمیت در وب سایت های خبری، توانسته است امکانات بسیار مناسبی را در اختیار مدیران سایت های خبری قرار دهد.

موفقیت یک وب سایت خبری بر اساس تعداد مخاطب آن اندازه گیری می شود و پارامترهای مختلفی جهت بهبود کیفیت سایت های خبری وجود دارد. در مرحله اول، یک سایت خبری باید بتواند ترافیک مورد نیاز خود را از طریق گوگل و یا ورودی مستقیم تامین کند و سپس با طراحی مناسب و کیفیت محتوای قابل قبول کاربران را در سایت حفظ کرده و آنها را تبدیل به کاربر وفادار نماید. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی های سایت های خبری موفق اشاره می کنیم.

رسانه های خبری آنلاین تنها رسانه هایی بوده اند که طی یک سال اخیر با رشد همراه بوده اند. در حالی که روزنامه ها تلویزیون و مجلات و سایر رسانه ها با کاهش رشد مخاطبان خود مواجه شده اند. همه این ها به دلیل توجه بسیار زیاد مردم در این عصر به دنیای اینترنت و وب سایت ها می باشد.

در سایت ساز خبری نحوه نمایش موضوعات به کاربر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند با کمترین زمان ممکن به اطلاعات و اخبار  مورد علاقه خود دست پیدا کند و اخبار مرتبط با موضوع  را مطالعه نماید. نه تنها دستیابی به اطلاعات مورد نظر در کمترین کلیک ممکن اهمیت بالایی دارد بلکه کاربردی بودن چیدمان سایت و سادگی دستیابی به اطلاعات نیز بسیار مهم است.

سایت منبع : سه سوت وب

سایت خبری _ طراحی سایت خبری _ سئو _ بهینه سازی سایت _ طراحی سایت _ وب سایت _ طراحی وب سایت