سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس که به یکی از محبوب ترین درخواست های طراحی سایت در دنیا تبدیل شده است توانسته درصد بالایی از سایت ها در دنیا را تحت سلطه خود بگیرد.

این سیستم دارای هزاران قالب در استورهای معتبر دنیاست که می تواند برای طراحی سایت شرکتی با وردپرس ، و  سایت وردپرس فروشگاهی با تعداد محصولات محدود مناسب باشد.

طراحی وب سایت وردپرس به سرعت در حال تسخیر دنیای وب هستند. وردپرس در بدو امر، سیستم مدیریت محتوایی بود که برای وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

اما در حال حاضر در نرم افزار طراحی سایت وردپرس تعداد بسیار زیادی از سایت‌ها از این سیستم استفاده می‌کنند. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به دلیل داشتن افزونه های متنوع، می تواند نیازهای مشتریان را برطرف نماید. برای داشتن یک وب سایت وردپرس بهتر است از هاست‌های لینوکسی استفاده کرد.

 

 قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت وردپرس کاملا بستگی به نیاز های شما دارد ولی بصورت متداول این هزینه بین 2 تا 12 میلیون تومان قابل انجام است که رابطه مستقیمی با زمان انجام پروژه دارد.

با وردپرس هر فردی با حداقل اطلاعات فنی در زمینه برنامه نویسی می‌تواند وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند. همچنین وردپرس به دلیل دارا بودن یک رابط بصری توانسته فرایند اضافه کردن صفحات جدید، مدیریت پست‌ها، آپلود تصاویر و … را بیش از پیش آسان کند.

برای ایجاد یک سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی می‌تواند کار طراحی خود را آغاز نماید.

سایت منبع : سه سوت وب