سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنکور آسان است

این روزها که در شرایط بی‌ثبات اقتصادی به سر می‌بریم متاسفانه برخی ندانسته با تعمیم این بی‌ثباتی به ثبات قوانین از جمله قوانین کنکور 1401 و حاشیه‌سازی باعث ایجاد تشویش در ذهن شما داوطلبان می‌شوند به همین دلیل قصد داریم با بررسی این موضوع به شما کمک کنیم تا بتوانید با ذهنی فارغ از حواشی، عدم ثبات قوانین مختلف کنکور، بی‌دغدغه برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید!

یکی دیگر از نگرانی‌ها و شایعه‌ها نیز قوانین بالقوه‌ای است که ممکن است از طرف مجلس باعث لغو کنکور 1400 یا نهایتا تغییر زمان و شرایط برگزاری کنکور امسال است. هر روز داوطلبان تماس می‌گیرند و نگرانی خود درباره پاندمی ویروس کرونا و نتایج آن در کنکور می‌پرسند. که زمان کنکور و ثبت نام کنکور در کرونا به چه صورت است اما بحثی که امروز بیشتر در مورد آن می‌نویسیم موارد زیر خواهد بود:

تمامی داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید کارت شرکت در جلسه آزمون، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار به همراه داشته باشند. از ورود افراد بدون مدارک اعلام شده در جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

آدرس حوزه امتحانی متقاضیان گروه‌های آزمایشی مختلف بر روی کارت ورودی درج شده است و اگر داوطلب در چند گروه آزمایشی کنکور شرکت کرده است باید کارت ورودی را در هر گروه
آزمایشی جداگانه پرینت گرفته و نسبت به شناسایی حوزه امتحانی خود در آن گروه آزمایشی اقدام کند.

متقاضیان گروه آزمایشی هنر در صورت مشاهده اشکال در کارت شرکت در آزمون خود و نیاز به مراجعه به باجه رفع نقص، ضرورت دارد در روز سه شنبه 8 تیرماه نسبت به رفع نقص احتمالی کارت خود اقدام کنند.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون لازم است پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط را به همراه کارت ملی یا شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاک کن، مداد تراش و سنجاق همراه داشته باشد.

لینک منبع : کنکور آسان است