سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی پورتال

طراحی پورتال ویژگی های منحصر به فردی دارند. در واقع، سازمان ها با توجه به سطح پیشرفت و اندازه به پورتال های سازمانی احتیاج دارند. مدیران با استفاده از پورتال های سازمانی می توانند امور مدیریتی را ساماندهی کنند. در پورتال های سازمانی، یک ارتباط موثر بین کاربران، مدیران، معاونین، و مشتریان وجود دارد. کاربران و مشترکین می توانند از آخرین اخبار مربوط به سازمان مطلع شوند.

به طور کلی، از ویژگی های طراحی پورتال سازمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد: کنترل پنل مدیریت پورتال در طراحی پورتال ، تصاویر صفحات ، قابلیت منو و زیرمنو ، تنظیم مکان قرارگیری منوها، اضافه کردن بنرهای تبلیغاتی، مشاهده تاریخ، مشاهده ساعت، یادآوری تعطیلات و اعیاد، ورود و خروج کاربران ، ایجاد دروازه های مختلف ورود برای کاربران متفاوت، گفتگوی آنلاین، نظردهی، فروشگاه آنلاین، جست و جو در سایت، پرداخت الکترونیکی، مطالب مرتبط، اخبار، مشاهده آب و هوا، بارگذاری گالری تصاویر و فیلم.

داشتن یک پورتال سازمانی شاید به راحتی داشتن یک وب سایت نباشد ، اکثر سیستم های مدیریت محتوا برای کاربرد های بسیار کوچک و در نهایت داشتن یک فروشگاه اینترنتی می باشد، مسلما یک سازمان برای داشتن یک پورتال سازمانی در اندازه سازمان خود نمی تواند به داشتن یک وب سایت که به یک شرکت طراحی وب سایت سفارش داده اکتفا کند.

همین طور در طراحی پورتال شرکتی در مقایس بزرگتر، فنی تر و کاربردی تر قرار دارند و این بر جزئیات اجرایی و پیکربندی آن تاثیر بسزایی دارد برای همین برای داشتن یک طراحی پورتال سازمانی باید به سراغ سه سوت وب رفت که هدف آن ارائه راه کارها فرآیند های سازمانی بر بستر اینترنت می باشد.

پورتال سازمانی برای یک شرکت می تواند راهکارهای تجاری بروز تری را در اختیار آن قرار دهد. راه حل‌های پورتالی می‌توانند با مدیریت گردش کار، همکاری بین گروه های کاری و سیاست گذاری بر روی محتوای قابل انتشار ابزاری قوی برای یک سازمان و شرکت به شمار آید. طراحی پورتال‌ شرکتی قابلیت‌های مختلف نسبت به بزرگی شرکت خواهد داشت. این پورتال‌ها می‌توانند خیلی ساده و ابتدایی مانند یک وب سایت باشند و یا خیلی پیچیده و پرکاربرد برای سازمان‌ها و شرکت‌های چند ملیتی با کاربردهای مختلف باشند.

طراحی پورتال سازمانی در سه سوت وب با هدف تحقق تحول دیجیتال در ایران و بهبود کسب و کارهای آنلاین بر اساس آخرین استانداردها و جدیدترین فناوری های روز توسط متخصصین باتجربه سه سوت وب انجام میشود. سرعت پایدار، امنیت بالا، قابلیت های پیشرفته و برنامه ساز قدرتمند، چهار مولفه بارز و منحصر بفرد پرتال سازمانی و سامانه های خدمات الکترونیکی سه سوت وب هستند و این افتخار را داریم که بهترین شرکت های مطرح ایرانی و بسیاری از نهادها، دانشگاه ها و سازمان های دولتی جزو مشتریان ما هستند.

لینک منبع : سه سوت وب