سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر درب و پنجره دوجداره

در حال حاضر، تقریبا تمام خانه‌های نوساز دارای تعمیر پنجره دوجداره upvc هستند، بنابراین اطلاع از چگونگی و روش تعمیر آن‌ها بسیار اهمیت دارد. البته لازم نیست حتما تمام اطلاعات تخصصی و فنی را در این زمینه داشته باشید، همین که اطلاعاتی کلی در خصوص تعمیر درب و پنجره دوجداره داشته باشید و بتوانید بر کار متخصصان به درستی نظارت کنید، کفایت می‌کند. همچنین کسب آگاهی بیش‌تر در این زمینه باعث می‌شود که درباره نحوه نگهداری صحیح از پنجره‌ها نیز بهتر اطلاعات لازم را داشته باشید و از به وجود آمدن هزینه‌های اضافی احتمالی در آینده، پیشگیری کنید.

برای آنکه با چگونگی تعمیر درب و پنجره‌ دوجداره آشنا شوید، ابتدا لازم است که با اجزای مختلف یک پنجره دوجداره آن آشنا شوید. پنجره دوجداره نیز مانند سایر پنجره‌های موجود در اطراف شما، از اجزای مختلفی تشکیل شده است. اجزای مختلف پنجره‌های دوجداره، هر یک دارای جنس خاصی هستند و استحکام متفاوتی دارند. اجزای کلی پنجره‌های دوجداره، سه بخش اصلی هستند و سایر اجزا در این سه قسمت قرار گرفته‌اند.

اجزای مختلف پنجره دوجداره UPVC شامل، پروفیل قاب و بازشو UPVC، زهواره UPVC، لاستیک درزبندی، پروفیل گالوانیزه، شیشه یا پنل و یراق آلات است. در ادامه درباره اجزای اصلی پنجره دوجداره در نمایندگی پنجره دوجداره در کرج بیش‌تر صحبت می‌کنیم.

پروفیل UPVC

پروفیل‌های UPVC نوعی ماده بهبود یافته از پروفیل‌های PVC هستند. این پروفیل‌ها استحکام بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان انعطاف‌پذیر نیستند، به همین دلیل به عنوان عایق برای صدا و حرارت قابل استفاده هستند. پروفیل‌های UPVC سبک هستند و عمر بالایی دارند. زمانی که در فضای خالی بین این پروفیل‌ها از ورقه فلزی گالوانیزه استفاده می‌شود، مقاومت آن افزایش می‌یابد. وجود گالوانیزه همچنین باعث کاهش عبور امواج از پروفیل نیز می‌شود.

یراق آلات

یراق آلات پنجره، نقش مهمی در ایجاد امنیت و کاربردی‌تر شدن پنجره دوجداره در کرج دارند. از آنجایی که استهلاک یراق آلات پنجره، بیش‌تر از سایر اجزا است، آشنایی و توجه به این جزء در تعمیر پنجره اهمیت فراوانی دارد. به علاوه، استفاده از یراق آلات با کیفیت، باعث افزایش استحکام پنجره‌ دوجداره و مقاومت در برابر خوردگی می‌شود. بهتر است بدانید، که نحوه باز و بست شدن پنجره نیز کاملا بستگی به نوع یراق آلات نصب شده روی پنجره‌ها دارد.

 

به طور کلی درب و پنجره های دوجداره باید به درستی نگه داری و استفاده شوند تا سالیان طولانی کارایی و بهره وری خود را حفظ کنند اما در مواردی با توجه به نصب نادرست اولیه و شیوه نادرست استفاده دچار مشکلاتی می گردند که کاملا قابل تعمیر و یا تعویض می باشند.

این اطمینان در این نوع درب و پنجره ها وجود دارد که تمامی قطعات ان از جمله یراق الات ، دستگیره و لولا و اسپانولیت قابل تعمیر هستند و در موارد لزوم نیز می توان در تعمیرات پنجره دوجداره این قطعات را تعویض کرد و با خیال اسوده از مزایای بی نظیر درب و پنجره بهره برد.

باید توجه داشت که  تعمیر پنجره دوجداره upvc باعث شده است که امروزه تمامی اقشار جامعه به اهمیت ان پی ببرند ، از جمله این موارد می توان به صرفه جویی در انرژی و عایق بندی حرارتی و صوتی اشاره کرد که همه چیز را برای ارامش شما محیا می کند.

 

تعمیر درب و پنجره دوجداره با کاهش تنش موجود در قسمت های مختلف، موجب ایجاد یک تنظیم دقیق در اسپانیولت و همچنین زاماک و قفل و لولاها و همچنین شیشه دوجداره شده، و رگلاژ را محقق می سازد. از دید ما رگلاژ پنجره های upvc زمانی درست انجام شده است؛ که تا پنج سال بدون ایراد کار کند.

در نمایندگی پنجره دوجداره در کرج یک لیست کامل از فعالیت ها باید اجرا شود، تا سرویس کار با اطمینان کامل محصول را در اختیار مشتری قرار دهد. برای این منظور ما ابتدا سوالات ابتدایی را از مشتری می پرسیم، پس از ان در محل حضور یافته و رگلاژ و تعمیر قطعات را انجام می دهیم.

پنجره های دوجداره با وجود ساختار پروفیل و آلیاژ به کار رفته در یراق الات در کنار شیشه های تعبیه شده، با گاز آرگون سبب شده است، تا مزایای بی نظیری را به ارمغان آورد. اما از همان زمان نصب باید دقت شود، تا همه چیز استاندارد پیش رود تا نیاز به تعمیر پنجره دوجداره upvc نباشد.

 

اسپانولیت (اسپانیولت ) نیز از جمله مواردی است که باید در رگلاژ پنجره تنظیم و چک شود. زاماک و یراق الات نیز در بحث تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره نقش کلیدی را ایفا می کنند و تعمیرکار باید دقت کند که این دومورد به درستی عمل کنند، در غیر این صورت یا تعمیر شود و یا تعویض گردد.

بحث بعدی که در تعمیر و رگلاژ پنجره های upvc مطرح میشود بحث لولا می باشد که به دو صورت استفاده از الن و جابه جایی توسط ابزار  مخصوص انجام می پذیرد ، البته الن در تنظیم یراق الات و زاماک نیز کابرد دارد.

لینک منبع : پنجره دوجداره


طراحی اپلیکیشن

استفاده کنندگان هر اپلیکیشن مشتریان و مخاطبانی هستند که به منظور دریافت یک ارزش خاص اپلیکیشن را نصب می کنند.لذا کار با یک اپلیکیشن باید آنچنان ساده باشد که برای همه مخاطبان قابل فهم باشد.از ویژگی های یک اپلیکیشن با رابط کاربری مناسب توصیه می کنیم مواردی چون؛ دارا بودن سیستم رجیستری ساده، دسترسی به بخش های مختلف،انتخاب نام برای اپلیکیشن و رعایت تناسب میان ظاهر و مفاهیم (به عنوان مثال استفاده از رنگ های شاد برای اپلیکیشن های نذری پیشنهاد خوبی نیست.) را حتما مورد توجه قرار دهید.

اغلب، افراد بدون هیچ استراتژی و هیچ اطلاعی در مورد روند طراحی اپلیکیشن به سرعت دست به کار می ‌شوند. آن ‌ها با عقاید و پیش ­‌داوری ­‌های خود وارد کار شده و برخی عوامل بسیار موثر در موفقیت اپلیکیشن را نادیده می ‌گیرند.

درنهایت، این عدم برنامه ‌ریزی منجر به ایجاد موانع و پیچیدگی ‌هایی بر سر راه آن­ها می ‌شود که به نوبه خود سرعت کارشان را کاهش داده و صرف زمان و منابع بیشتری را می­طلبد. تجربه به ما نشان داده است که یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت اپلیکیشن ‌­های موبایل ، برنامه ‌ریزی ضعیف و فقدان استراتژی است. به همین دلیل است که هر شرکت حرفه ‌ای طراحی اپلیکیشن موبایل ، برای آماده ‌­سازی یک اپلیکیشن، مرحله اکتشاف را ضروری می­داند. مرحله اکتشاف، یک اصطلاح فانتزی برای تحقیقات پیش از توسعه است (یک اصطلاح جالب دیگر). در این مرحله باید اهداف برنامه، مشکل/ مشکلاتی که حل می­کند و انتظارات کاربران تعریف شود.

هر چقدر مقدار حجم اپلیکیشن شما بالاتر باشد سرعت اجرای آن پایین تر خواهد بود .و همچنین فضای بیشتری را برای نصب آن لازم دارد بنابراین کاربر زمانی که متوجه حجم بالای اپلیکیشن شود.ممکن است از دانلود آن خودداری کند .در صورتی که اپلیکیشن با حجم کم تر احتمالا مدت زمان بیشتری مورد استفاده مخاطبان قرار خواهد گرفت.همچنین .مصرف کم انرژی نیز می تواند از عوامل موثر بر استفاده بیشتر مخاطب از اپلیکیشن باشد

باید گفت که طراحی اپلیکیشن موبایل راهی برای ایجاد ارتباط میان تکنولوژی پیشرفته و زندگی عادی مردم است. کاهش جابجایی های شهری و مصرف بنزین، از مزایای گسترش علم IT و استفاده از اپلیکیشن هوشمند موبایل در زندگی روزمره می باشد. طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با دنیای دیجیتال را به قدری کارها را آسان کرده که انجام بسیاری از کارها در دنیای واقعی، تنها با یک کلیک امکان پذیر شده است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم با توضیح برخی مفاهیم موثر در توسعه اپلیکیشن موبایل و بررسی تاثیر آنها در پیشرفت صنایع و کسب و کارهای نوپا، گامی در ارتقا سطح دانش مخاطبان خود برداریم.

تکنولوژی ساخت اپلیکیشن موبایل

 طراحی اپلیکیشن محصولی ترکیبی از علم سخت افزار و نرم افزار می باشد. پیشرفت های سخت افزاری در سال های اخیر باعث سبک تر و کوچکتر شدن گوشی های همراه شده در حالی که از نظر نرم افزاری ، قدرت پردازش و ارتباطی آنها را بسیار تقویت نموده است. به همین دلیل متخصصان حوزه IT موفق به طراحی و توسعه اپلیکیشن های پیچیده ای شده اند که با استفاده از هوش مصنوعی می توانند مرزهای علم را جابجا کنند.

سیستم عامل های ساخت اپلیکیشن

سیستم عامل را می توان رابطی بین کاربر و اپلیکیشن موبایل دانست. سیستم عامل های اندروید و iOS و Windows phone از موفق ترین نمونه های سیستم عامل اپلیکیشن موبایل هستند که شرکت های بزرگی مانند Apple و Microsoft به توسعه و بهینه سازی آنها مشغول هستند.

 

زبان برنامه نویسی اپلیکیشن اندورید و iOS

برای آشنایی با کلیات یک موضوع بهتر است ابتدا با الفبا و زبان علمی آن آشنا شوید. در دنیای طراحی اپلیکیشن موبایل زبان های برنامه نویسی متفاوتی وجود دارند که برنامه نویسان بر مبنای سیستم عامل، از آنها برای توسعه یک سرویس استفاده می کنند. از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی می توان به JAVA,C,C++,KOTLIN اشاره نمود. در این میان برای طراحی اپلیکیشن اندروید از زبان Java و Kotlin و در ساخت اپلیکیشن iOS از زبان Swift استفاده می شود.

 

لینک منبع : سه سوت وب


نرم افزار CRM

نرم افزار CRM یک نگرش و بخشی از استراتژی کسب‌و‌کار یا بازاریابی است و به دنبال ایجاد، حفظ، توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان در طول چرخه عمر مشتری است. هدف نرم افزار CRM افزایش فروش و سودِ مقطعی نیست.
نرم افزار ارتباط با مشتری با گرداوری داده‌های مشتری از کانال‌های مختلفی مثل وب‌سایت، تماس تلفنی، گفت‌و‌گوی زنده، شبکه‌های اجتماعی و... به شما کمک می‌کند تا تک‌تک مشتریان و ترجیحات و دغدغه‌های آن‌ها را بشناسید، آن‌ها را دسته‌بندی کنید، با آن‌ها ارتباط بگیرید، رفتارهای او را درک و تجربه خرید خوبی را برای او فراهم کنید. علاوه بر این، CRM باعث می‌شود تا نقاط ضعف و قوت کسب‌وکار خود را بهتر بشناسید، روی آن‌ها تمکر کنید و بتوانید برای حل آن‌ها تصمیم‌گیری کنید.
در واقع نرم افزار ارتباط با مشتری با بهینه‌سازی فرایند بازاریابی، فروش و پشتیبانی به دنبال جلب رضایت مشتری و افزایش سود‌دهی در طولانی‌مدت است.

استفاده از CRM در سازمان به شما کمک می‌کند هم به مشتری ارزش دهید و هم برای او ارزش ایجاد کنید. CRM در تیم فروش باعث شناخت بهتر و درک مشتری می‌شود؛ به تیم مارکتینگ در پیش‌بینی‌های دقیق‌تر کمک می‌کند؛ تیم پشتیبانی با استفاده از CRM می‌توانند، گفت‌و‌گوها و ارتباطات با مشتری را از کانال‌های مختلف پیگیری کنند و تعامل سازنده‌تری با آن‌ها داشته باشند و در نهایت CRM به تیم منابع انسانی کمک می‌کندتا بر عملکرد کارکنان نظارت داشته باشند.

تمامی ویژگی هایی که درباره مفهوم crm بیان شد، در نرم افزار CRM قابل پیاده سازی است. بطور خلاصه نرم افزار های CRM، ابزار هوشمند و تکنولوژیک مدیران سازمان ها هستند تا به کمک آن ها تمام اهداف سازمانی با سرعت و دقت بالا به صورت سیستماتیک و برنامه ریزی شده محقق شوند. این نرم افزارها ابزاری برای درک وضعیت فعلی سازمان و برنامه ریزی برای آینده‌ی آن بوده و بطور معمول شامل ماژول های متنوع ارتباط با مشتری، خدمات پس از فروش، تبلیغات، خرید و فروش، انبارداری، اتوماسیون اداری، مدیریت فرایندها، تحلیل داده و هوش تجاری، مرکز تماس، باشگاه وفاداری مشتریان، فرم ساز و ... می باشد.

 

اهداف استفاده از نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM شرکت ها را قادر می‌سازد که تعامل معناداری با مشتریان خود برقرار نمایند و نه تنها سودآوری شرکت‌ها را افزایش می‌دهد، بلکه به حفظ مشتریان موجود نیز کمک می‌کند. هدف از کاربرد سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری یکپارچگی فرآیندهای بازاریابی، فروش و پشتیبانی مشتریان است.

در حوزه بازاریابی با کمک نرم افزار CRM می توان با حداقل هزینه به مدیریت مشتریان بالقوه پرداخت که بیشتر در قالب استفاده از ایمیل و شبکه‌های اجتماعی است. از این طریق می‌توان به دید جامع از وضعیت سرنخ های تجاری، نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به فروش های موفق، میزان پیگیری‌های انجام شده، امتیازدهی به سرنخ‌های تجاری، مدیریت کانال‌های بازاریابی، وضعیت فروش‌های در جریان و موارد دیگر به آسانی دست یافت.

1 – ایجاد دید 360 درجه و یکپارچه از ارتباطات با مشتری

اطلاعاتی که جهت مدیریت فرآیند فروش در حین پیشبرد فروش در نرم افزار ثبت می‌شود، یک بانک اطلاعاتی یکپارچه و کامل از مشتریان و فعالیت‌های ارتباطی با آن‌ها ایجاد می‌کند. مدیریت شرکت با بررسی تاریخچه فعالیت‌های انجام شده مرتبط با مشتری می‌تواند اطلاعات کاملی در مورد وضعیت و سابقه وی شامل مذاکرات انجام شده و در جریان، نفرات و افراد مرتبط و کلیدی، آخرین تماس‌ها و جلسات، گزارش بازدید، خدمات ارائه شده و … به دست آورد.

2 – کنترل و مدیریت فرایند فروش

اطلاع از وضعیت مذاکرات در جریان، مرحله‌ای که فروش در آن قرار دارد و فعالیت‌هایی که باید در راستای پیشبرد انجام شود، این امکان را برای کل مجموعه به وجود می‌آورد که هم مدیریت بر کلیه‌ی فعالیت‌ها نظارت داشته باشد و هم فروشندگان بهتر بتوانند فعالیت‌های خود را پیگیری نمایند.

3 – دریافت گزارش‌های تحلیلی

وجود گزارشات از پیش ساخته شده و ابزار‌های گزارش ساز به همراه اطلاعات یکپارچه این امکان را برای مدیران ایجاد می‌کند تا با ساخت گزارش‌های متناسب با فرایند‌های شرکت و امکان دریافت آن‌ها در مواقع مورد نیاز، وسعت دید خود را نسبت به وضعیت کسب و کار افزایش دهند. گزارش‌هایی مانند وضعیت کلان فروش‌های در جریان، دلایل شکست مذاکرات، رنکینگ اهمیت مشتریان بر اساس حجم فروش‌های پیشین، مشتریانی که مدتی است از خدمات شرکت استفاده نکرده اند و … .

4 – شناسایی اثر بخشی فعالیت‌های بازاریابی در نرم افزار CRM

با استفاده از کمپین‌های بازاریابی می‌توان اثر بخشی فعالیت‌های انجام شده و همچنین اثر بخشی کلی کانال‌های بازاریابی را اندازه‌گیری کرد.

5 – مدیریت و برنامه ریزی فعالیت‌های کارکنان مرتبط با مشتری

مدیران مجموعه می‌توانند در هر زمان از فعالیت‌های برنامه ریزی شده و انجام شده کارشناسان فروش، بازرگانی و پشتیبانی اطلاع داشته و برنامه کاری آن‌ها را در صورت نیاز اصلاح نمایند.

6 – بهبود عملکرد کارکنان

کارتابل CRM به کارشناسان فروش و بازرگانی کمک می‌کند تا وظایف خود را برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی کنند و احتمال فراموش شدن انجام امور در ارتباط با مشتریان به حداقل برسد.

 

لینک منبع : سه سوت وب


طراحی سایت تفریحی

طراحی سایت تفریحی یکی از نمونه کار های طراحی سایت در سه سوت وب است که طرفداران خود را دارد. امروزه مردم با وجود مشغله و مشکلات به دنبال فضایی برای بازی آنلاین و یا سرگرمی برای خود هستند. که میتوانید به صورت مجازی این فضا را برای افراد فراهم کنید. طراحی سایت سرگرمی جزو سایت هایی است که نیاز و خواسته های کاربر اولویت است. باید مدام سایت را بروزرسانی کنید. و مطابق با فیدبک های کاربران سایت خود را بهبود دهید. طراحی سایت سرگرمی و بازی آنلاین یک نوع طراحی سایت چند منظوره محسوب میشود زیرا جنبه های مختلفی را دربر میگیرد.

در طراحی سایت تفریحی خلق ایده های نو و کاربردی مهم است. از روش های نو و خلاقانه استفاده کنید تا بتوانید کاربران را در سایت نگه دارید. یا اینکه مراجعه کنندگان را به کاربران همیشگی خوب تبدیل کنید. این موارد شاید در ظاهر ساده باشد. ولی در دیجیتال مارکتینگ که یکی از شاخه های مهم آن طراحی سایت بهینه و سئو سایت اصولی است بسیار مهم است.

باید یک سایت تفریحی و بازی در عین جذابیت ظاهری جذابیت مفهومی نیز داشته باشد. تا کاربر تصور نکند که وقت خود را در سایت تلف کرده است. کاشتن این ایده در ذهن مخاطب که شما از روش های هدفمند برای سرگرم کردن کاربران استفاده میکنید بسیار مهم است. بنابراین سعی کنید از مباحث علمی و تخصصی نیز در وب سایت تفریحی خود استفاده کنید. تا سایت شما برای همه سنین از هر صنف و تخصصی مناسب باشد.

طراحی سایت تفریحی استفاده افراد از تلفن همراه و تبلت بسیار زیاد است. و افراد بیشتر وقت خود را در اینترنت سپری میکنند. با دارا بودن یک سایت تفریحی و بازی آنلاین میتوانید. علاقه مندان در این حوزه را به سمت سایت سرگرمی و بازی خود جذب کنید. هرچه بخش های سرگرمی بیشتری در سایت خود داشته باشید. کاربران بیشتری وارد وب سایت سرگرمی تفریحی و بازی شما میشوند. و درنتیجه بازدیدکنندگان بسیاری برای خود دریافت میکنید. ساخت سایت تفریحی و بازی موجب درآمدزایی شما خواهد شد.

در طراحی سایت بازی آنلاین میتوانید بخش های متنوع سرگرمی داشته باشید. با توجه به ایده خود میتوانید به وب سایت تفریحی خود بخش بازی آنلاین نیز اضافه کنید. تا کاربران شما نیز افزایش یابد. بخش های دیگر شامل مطالب عمومی میشوند. که به بخش های مختلف میتوان تقسیم بندی نمود. که شامل تصاویر و ویدیوهای خنده دار، زندگینامه افراد معروف، لطیفه، داستان های طنز، بازی های آنلاین و غیره هستند. بخش های عمومی مناسب همه سنین است.

 از مزایای طراحی سایت تفریحی این است. که میتوانید از طریق درج تبلیغات و آگهی در سایت تفریحی درآمدزایی کنید. چرا که تعداد کاربران آنلاین در سایت های سرگرمی و تفریحی بسیار زیاد است. در این نوع سایت ها میتوانید بازی های آنلاین قرار دهید.

بدین روش کاربران شما تبدیل به کاربران دائمی خواهند شد. و به صورت مرتب به شما سر خواهند زد. و به ازای هر گیم از مزایای طراحی سایت سرگرمی و بازی این است. که میتوانید بدین منظور از امکانات طراحی سایت درج تبلیغات در سایت سرگرمی استفاده کنید تا درآمد نیز داشته باشید.

لینک منبع : سه سوت وب


طراحی پورتال

طراحی پورتال ویژگی های منحصر به فردی دارند. در واقع، سازمان ها با توجه به سطح پیشرفت و اندازه به پورتال های سازمانی احتیاج دارند. مدیران با استفاده از پورتال های سازمانی می توانند امور مدیریتی را ساماندهی کنند. در پورتال های سازمانی، یک ارتباط موثر بین کاربران، مدیران، معاونین، و مشتریان وجود دارد. کاربران و مشترکین می توانند از آخرین اخبار مربوط به سازمان مطلع شوند.

به طور کلی، از ویژگی های طراحی پورتال سازمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد: کنترل پنل مدیریت پورتال در طراحی پورتال ، تصاویر صفحات ، قابلیت منو و زیرمنو ، تنظیم مکان قرارگیری منوها، اضافه کردن بنرهای تبلیغاتی، مشاهده تاریخ، مشاهده ساعت، یادآوری تعطیلات و اعیاد، ورود و خروج کاربران ، ایجاد دروازه های مختلف ورود برای کاربران متفاوت، گفتگوی آنلاین، نظردهی، فروشگاه آنلاین، جست و جو در سایت، پرداخت الکترونیکی، مطالب مرتبط، اخبار، مشاهده آب و هوا، بارگذاری گالری تصاویر و فیلم.

داشتن یک پورتال سازمانی شاید به راحتی داشتن یک وب سایت نباشد ، اکثر سیستم های مدیریت محتوا برای کاربرد های بسیار کوچک و در نهایت داشتن یک فروشگاه اینترنتی می باشد، مسلما یک سازمان برای داشتن یک پورتال سازمانی در اندازه سازمان خود نمی تواند به داشتن یک وب سایت که به یک شرکت طراحی وب سایت سفارش داده اکتفا کند.

همین طور در طراحی پورتال شرکتی در مقایس بزرگتر، فنی تر و کاربردی تر قرار دارند و این بر جزئیات اجرایی و پیکربندی آن تاثیر بسزایی دارد برای همین برای داشتن یک طراحی پورتال سازمانی باید به سراغ سه سوت وب رفت که هدف آن ارائه راه کارها فرآیند های سازمانی بر بستر اینترنت می باشد.

پورتال سازمانی برای یک شرکت می تواند راهکارهای تجاری بروز تری را در اختیار آن قرار دهد. راه حل‌های پورتالی می‌توانند با مدیریت گردش کار، همکاری بین گروه های کاری و سیاست گذاری بر روی محتوای قابل انتشار ابزاری قوی برای یک سازمان و شرکت به شمار آید. طراحی پورتال‌ شرکتی قابلیت‌های مختلف نسبت به بزرگی شرکت خواهد داشت. این پورتال‌ها می‌توانند خیلی ساده و ابتدایی مانند یک وب سایت باشند و یا خیلی پیچیده و پرکاربرد برای سازمان‌ها و شرکت‌های چند ملیتی با کاربردهای مختلف باشند.

طراحی پورتال سازمانی در سه سوت وب با هدف تحقق تحول دیجیتال در ایران و بهبود کسب و کارهای آنلاین بر اساس آخرین استانداردها و جدیدترین فناوری های روز توسط متخصصین باتجربه سه سوت وب انجام میشود. سرعت پایدار، امنیت بالا، قابلیت های پیشرفته و برنامه ساز قدرتمند، چهار مولفه بارز و منحصر بفرد پرتال سازمانی و سامانه های خدمات الکترونیکی سه سوت وب هستند و این افتخار را داریم که بهترین شرکت های مطرح ایرانی و بسیاری از نهادها، دانشگاه ها و سازمان های دولتی جزو مشتریان ما هستند.

لینک منبع : سه سوت وب